piątek, 21 listopada 2014

...

Zakochałam się we wzorach Akke Jonkhof. Ten znalazłam w jej sklepiku na Akkesieraden . Miałam trochę problemu, bo okazało się, że moje zasoby superduo są, i owszem, bogate kolorystycznie, ale zupełnie do bani ilościowo. Na bransę schodzi trochę ponad paczka, a ja w zasadzie wielkich ilości do tej pory nie potrzebowałam... Stłumiłam chęć natychmiastowego zamówienia nowych koralików i zmusiłam się do wykorzystania tego, co już posiadam. Myślę, że rozumiecie jak trudne musiało to być... 

Z bransoletki jestem zadowolona, zrobiłam ją o sekwencję krótszą niż we wzorze i - na moją dłoń  -myślę, że mogłabym spróbować pozbyć się jeszcze jednej, acz pewności nie mam :) Eksperymentować będę później, bo wzór zostawiam sobie na lato, widzę ją w bardziej radosnych kolorach :)










Przy okazji, jeszcze na etapie dekodowania wzoru, próbowałam różnych połączeń kolorków, z czego zostało mi kilka koralikowych kulek. Zrobiłam z nich naszyjniczki, do noszenia blisko szyi i muszę powiedzieć, że prezentują się bardzo fajnie - ozdóbka na co dzień.





:

Pozdrawiam weekendowo. Słyszałam, że niektórzy z Was zostali już przysypani białym puchem :) Ja na razie na śnieg czekam...

34 komentarze:

  1. Cha! A ja właśnie wczoraj robić porządki, stwierdziłam, że coś dużo mam tych SD :) Co prawda niepełne paczki, ale Twoje śliczniutkie dzieła Aga, chyba zmobilizują mnie do kombinowania z tymi koralikami i przetworzenia zapasów :) Bransoletka jest najbardziej moja - kocham te barwy :)
    Buziaki :)
    P.S. Ja tam jestem za petycją, aby zima w ogóle nie przyszła ... No może tylko na święta i ferie, ale bez szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja jestem za śniegiem dużym, ale... krótkotrwałym :) Wystarczy mi 7 dni, w tym 3 to oczywiście Święta :)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka :) Ale moje serce podbiły tym razem naszyjniczki, zwłaszcza ten pierwszy. Na pierwszy rzut oka takie niby nic, maleństwa, ale są totalnie urzekające! Mam w swoich zapasach jakieś SD, ale jeszcze nigdy nie używałam, chyba czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem takie małe niby nic :) A SD trudno nie polubić, moje ulubione z koralików-wynalazków :)

      Usuń
  3. Zgadzam sie z przedmówczynia naszyjniczki śliczne , urocze, drobne tak jak piszesz na co dzień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  4. Super te kuleczki;) Ja co prawda się dopiero uczę, ale znalazłam darmowe wzory na bransoletki od Akke Jonkhof, może kiedyś spróbuję ;) Fajnie wyglądają. A pytanko małe, te wzory, które są do kupienia, to tylko tutorial, bez koralików rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory Akke robi się bardzo przyjemnie, I tak, to tylko tutoriale, nie zestawy :)

      Usuń
  5. Kojarzą mi się z orzechami nanizanymi na nitkę :) W tej wersji kolorystycznej baaardzo jesienne; ciekawa jestem, je zinterpretujesz na kolorowo latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broniłam się przed tą jesienią, ale mnie dopadła :)

      Usuń
  6. Bardzo delikatne i gustowne dodatki na co dzień... i kolorystycznie bardzo , oj bardzo!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo fajna ta bransoletka, wpadająca w oko... wzór ciekawy, i kmiałam takie skojarzenie jak Mkr -orzechowe, pestkowe, korzenno-przyprawowe. Aż zapragnęłam takiej i jeszcze w czerniach i z dodatkiem hematytu... taki mam nastrój ostatnio :) ale nie ponury tylko mrrroczny... :) Albo w kolorach metalicznie srebrnych... Naszyjniczki proste i delikatne.
    Dzięki za link do strony Akke Jonkhof, ma tam genialne wzory. Nie wiem czy długo się powstrzymam przed zakupami koralikowymi (nie mam ani jednego super duo, tak... to niewybaczalne...), i wiem doskonale co czułaś... teraz tak się czuję i co trzy dni mniej więcej ;)
    U nas śnieg prószył (podobno) wczoraj, ale ja już widziałam mokre plamy po nim...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki mroczny plan, ale jakoś zapasów SD stosownych nie posiadam :) Zawsze okazuje się, że jednak czegoś tam mi brakuje, więc zamawiam,ale przecież nie będę zamawiać jednej rzeczy, zakupy rosną, idzie następny projekt znowu mi czegoś brakuje.... A jeszcze do tego każdy sklep ma inny asortyment... Więc na wszelki wypadek czekam z kolejnymi wzorami Akke, bo ona przeważnie z niestandardowych koralików korzysta :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Witam! Cudne te biżuteryjki i co mnie w nich ujęło to oryginalność no chyba, że jeszcze mało widziałam ;) fantastyczne wyczucie estetyki po prostu graluluję! Dzięki za namiar na sklepik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo wyplotłaś. Fantastyczna bransoletka a naszyjniczki cud, miód, malinki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta bransoleta, na pewno bardzo oryginalna, bardzo mi się podoba, a naszyjniki są świetne, lubię taką biżuteria na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasem patrzę na Twoje wdzięczne i zwiewne maleństwa i też mi się tak chce :)

      Usuń
  11. Naszyjniki są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, jeszcze raz powtórzę, że bransoletka i wisiorki mnie zauroczyły. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatne i bardzo klimatyczne. Nosiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna jest <3 a kolor uroczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Z zasobami tak bywa, że owszem są, ale najczęściej niewystarczające. Ja obrastam nimi jak pingwin tłuszczem (coś o śniegu wspomniałaś?) a jak pojawi się konkretna wizja, to zawsze czegoś brak. Zazdroszczę swobody w przebieraniu we wzorach, ja odkładam to na wątpliwą emeryturę - a tymczasem podziwiam Twoją lekkość w pracy z koralikiem. Eksperymentalne kulki skradly mi serce - oj nosiłabym namiętnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bransoletka :-) A te naszyjniczki to też bardzo dobry pomysł :-) Takie proste i delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bransoletka, a wisiorki, wszystkie trzy, mogłabym przygarnąć od razu, bo tak do mnie przemawiają. A ten środkowy - turkusowy to wprost do mnie krzyczy! Nawet nie chcę pytać jak takie malutkie cudo zrobić....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj bardzo smutne i męczące jest jak nie mogę zamówić nowych rzeczy, a takie śliczności cały czas się pojawiają na rynku! Też się zmuszam do wykorzystywanie tego co już mam bo jest tego pełno ale zawsze chce się coś nowego;) Ale co do Twoich wyrobów to są wspaniałe, ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł na naszyjnik! Ślicznie wygląda ten koralik, który wyplotłaś. No i bransa oczywiście - pierwsza klasa ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, piękne to! Ten z turkusem przepiękny. Mnie wygląda na bransoletkę, w stylu zachodnioazjatyckim. Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!