wtorek, 7 maja 2013

Gotyk, zepsuty aparat i wyróżnienie

To był pracowity tydzień :) W zasadzie nie robię dwóch rzeczy na raz, ale tym razem - wyjątek. dziergałam tworki wymiankowe (o tym kiedy indziej) i w końcu też wpadłam na pomysł jak zabrać się za gotyckie kufrowe wyzwanie :). A poza tym w końcu wyszło słońce i zrobiło się bardzo spacerowo - aż chce się żyć :)

Niestety ładowarka do mojego aparatu się zdematerializowała, i to chyba na dobre, bo nawet z pomocą Św Antoniego się nie ujawniła, więc  okazało się, że ze zdjęć murków dawno obiecanych na razie nici, a biżutki obfociłam przedpotopowym aparatem mojego dzieckai.  Nie widać więc jak cudownie mieni się witraż mojej gotyckiej rozety. Rolę szkła pełnią mieniące się i błyszczące koraliki, czego niestety nie udało mi się uchwycić, a szkoda, bo przecież to kolor jest bardzo ważny w sztuce gotyku. 

It was a busy week and the sun finally came out - I feel like living again!
Unfortunately my camera charger got lost for good and I had to use my daughter's ancient camera to take pictures of my recent work. Gothic was the challenge's theme in Kufer, and for this challenge I made my "stained glass" pendant 






Ponadto zostałam ponownie wyróżniona, tym razem przez Srebrny Bigiel . Dziękuję bardzo i przepraszam, że dopiero teraz o tym wspominam! Tradycyjnie już - nie przekazuję dalej, bo musiałabym obdarowć wyróżnieniem wszystkie podglądane przeze mnie blogi :) Zaglądnijcie proszę do Bigielka, bo śliczne rzeczy tworzy!  

34 komentarze:

  1. Jej! Aż mnie "zatkło":) Ale śliczna ta rozetka! Jak Ci się udało tak pięknie powszywać koraliki w szczelinki. Jestem pełna podziwu. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Co do szczelinak parę razy chciałam dociskać młoteczkirm :) Ale obeszło się bez :)

      Usuń
  2. Wzięło Cię na całego, nie dziwi ę się, bo mnie również bardzo podobają się łączenia metalu i koralików.Znowu zrobiłaś cudo!!!Zyczę Ci powodzenia w wyzwaniu !!!Pozdro!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacie, ale piękny, jak witraż. Słyszałam że św Juda Tadeusz (od spraw beznadziejnych) ma większą moc od Antoniego;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie święci chyba nie lubią... nie wiem czemu :) Nabyłam nową na ibeju :)

      Usuń
  4. Ależ cudo! Właśnie kolory rzuciły mi się w oczy od pierwszego spojrzenia, jak z gotyckich manuskryptów, coś pięknego, idealna paleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Czekam niecierpliwie na paczuszkę, a jutro sama lecę na pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jedyna jakie cudo! Wygląda przepięknie, jak prawdziwy witraż. Naprawdę rewelacja. I życzę Ci z całego serca abyś wygrała! Należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle efektowny wisior!
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Gratuluję!!! Ten niezwykle efektowny wisior znalazł uznanie również wśród projektantek KK.
      Pozdrawiam niedzielnie

      Usuń
  8. cudowny wisior... jestem pod wrażeniem twórczości... przejrzałam wszystkie posty... niektóre pracy to istne perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę nie tylko mnie chodzi po głowie wyzwanie :) (hi hi hi :) Miałam nawet podobny pomysł i przed majówką zakupiłam taki sam filigran :D A, że kończę inne pracę to jeszcze nawet go nie zaczęłam. Jednak obiecuje, że jak tylko się za niego wezmę to na pewno się pochwalę swoim wisiorkiem (kiedy go skończę rzecz jasna). Jednak znając siebie to pewnie i tak na wyzwanie już nie zdążę :) Tak to niestety jest jak ma się w głowie za dużo pomysłów i zamiast kończyć pozaczynane projekty to ciągle zaczyna się coś nowego :D Życzę powodzenia w wyzwaniu i będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też ciągle się "nie wyrabiam" :)

      Usuń
  10. czegoś takiego jeszcze nie widziałam... coś pięknego... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje, musi świetnie prezentować się na szyi:) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam zielonego pojęcia, jak to cudo zrobiłaś, ale bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Robi wrażenie! Widzę, że jesteś na bieżąco z prasą koralikową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale z jaką prasą? Gazetka czy żelazko?

      Usuń
  14. Wow! Piękny wisior! Myślę, że ma bardzo duże szanse w wyzwaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jeszcze nie wiesz, ale masz pierwsze miejsce w wyzwaniu KK!!! Gratulacje! Naprawdę Ci się należało!!! Pozdrawiam cieplutko, choć za oknem ciągle tak byle jak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moj faworyt! gratulacje, ogromnie zasluzone zwyciestwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boski!!! fantastyczny i brak słów na odpowiedni zachwyt :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, jestem zachwycona tym naszyjnikiem :)
    i wcale się nie dziwię, że wygrał :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał.. jestem pod wrażeniem! Przepiękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cud miód malina :)) tworzysz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!